21 Aralık 2010 Salı

Düğün Pastası


tembellik başa bela.. onca şey bitikti ha bugün ha yarın bir türlü ekleyemedim. kısmet bugüneymiş diyelim. evet efendim, dersimi çalıştım çalıştım sonunda 260 kişilik bir düğün pastası yaptım. Düğün pastasını tek başına yapmak biraz zor oluyor, ama imkansız değil. bu arada kilo vermek isteyen bayanlara diyeceğim şu ki 1 hafta içinde tam 2 kilo verdim. Yani tavsiye olunur. :)
Daha önce bir doğum günü pastası talebi sayesinde tanıştığım Park Pravo'dan bu sefer bir mutlu haber ve de beraberinde bir düğün pastası talebi geldi. Bakındık, ettik sonunda Tom Cruise'un düğün pastasının 3 katlı halini yapmaya karar verdik. Pastamızın alt 2 katı maket, üst katı gerçek.Arka taraftada 5 adet 50 bir adet 20 kişilik pasta bulunmakta.Düğün mekanı bana bir hayli uzak olduğu için pastayı götürürken baya stres yaşadım ama sonrasındaki mutluluk herşeyi unutturdu. Nice seneler sevgiyle ve huzurla bir yastığı paylaşmanız dileği ile...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

harika olmuş eline sağlık